TVP straciła 620 tys. zł

RAF
opublikowano: 22-06-2007, 00:00

Telewizja Polska straciła 620 tys. zł odmawiając emisji spotu Platformy Obywatelskiej (PO). Zwraca on uwagę na dysproporcje w zarobkach między osobami desygnowanymi przez koalicję do spółek skarbu państwa a protestującymi lekarzami i nauczycielami. Kampania propagandowa PO w telewizji miała ruszyć wczoraj. Całość miała kosztować 810 tys. zł, z czego do TVP trafiłoby 620 tys.

„TVP odmówiła emisji zasłaniając się przyczynami proceduralnymi. To skandaliczny przykład politycznej cenzury w rządowej telewizji. Tego nie było nawet pod rządami SLD. Telewizja publiczna stała się tubą propagandową ekipy rządzącej, w której uniemożliwia się nieskrępowaną wypowiedź opozycji poprzez płatny czas reklamowy” — uważa zarząd PO.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu