Twitter ma nową szefową marketingu

ŁO, Bloomberg
aktualizacja: 24-07-2016, 21:58

Kadrowa rewolucja w popularnym portalu społecznościowym trwa. Firma sięga po specjalistkę z American Express.

Leslie Berland została nową szefową marketingu portalu społecznościowego Twitter. Menedżerka ma 37 lat, a przez kilka ostatnich pracowała w American Express, koncernie działającym w branży finansowej.  

Twitter ma za sobą weekendową rewolucję kadrową. Portal ogłosił, że z firmy odchodzi aż czterech menedżerów z kierownictwa najwyższego szczebla, w tym szef odpowiedzialny za rozwój produktu. Informatorzy agencji Bloomberg twierdzą, że jeszcze w tym tygodniu portal ogłosi zatrudnienie kolejnych nowych członków rady.  

Prezes Jack Dorsey szuka sposobów na poprawę sytuacji Twittera, którego kurs spadł w zeszłym roku o 35 proc. Inwestorzy obawiają się, że portal stracił zdolność pozyskiwania nowych użytkowników.  

Twitter ma obecnie około 300 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, co jest znacznie gorszym wynikiem od lidera branży Facebooka, który przyciąga 1,55 mld osób na całym świecie. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu