Tygodniowy przegląd wiadomości z sektora TMT

ISBnews
18-04-2015, 09:41

Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 13 - 17 kwietnia.

BIZNES I FINANSE: SPÓŁKI

Wirtualna Polska Holding: Spodziewana wartość pierwotnej oferty publicznej  wyniesie ok. 320 mln zł, przy założeniu, że ostateczna cena akcji będzie równa cenie maksymalnej (37 zł), akcjonariusz sprzedający sprzeda cały pakiet oferowanych akcji oraz biorąc pod uwagę oczekiwane wpływy netto spółki z emisji nowych akcji na poziomie 100 mln zł, poinformował Jacek R. Radziwilski - prezes Pekao Investment Banking SA, który pełni rolę oferującego.

Spółka oczekuje, że wpływy netto z emisji 8,97 nowych akcji wyniosą 80-100 mln zł. Ostateczna liczba oferowanych akcji zostanie ustalona 23 kwietnia w liczbie pozwalającej na pozyskanie wpływów netto na wskazanym powyżej poziomie.

Zarząd zamierza przeznaczyć 50-80 mln zł z powyższej kwoty na finansowania akwizycji, które umożliwią grupie realizację strategii wzmocnienia wzrostu organicznego. Kwota 20-30 mln zł ma być przeznaczone na spłatę zadłużenia bankowego wobec mBanku i ING Banku Śląskiego.

Oferta obejmuje również do 5,85 mln istniejących akcji, stanowiących do 23,5% kapitału, należących do European Media Holding S.a.r.l, kontrolowaną przez Innova Capital.

Book-building potrwa do 23 kwietnia. Zapisy inwestorów indywidualnych przyjmowane będą 15-22 kwietnia. Inwestorzy instytucjonalni będą składać zapisy w dniach 24-28 kwietnia.  Debiut zakładany jest ok. 8 maja.

Wirtualna Polska Holding: Chce pozyskać do 100 mln zł z nowej emisji akcji, głównie na akwizycje internetowych spółek e-commerce, poinformował prezes Jacek Świderski.

"Interesują nas internetowe marketplace'y. Tu będziemy szukać komplementarnych do naszego biznesów" - powiedział Świderski podczas konferencji prasowej.

Źródło: ISBnews

CD Projekt: Przesłał grę "Wiedźmin 3: Dziki Gon" do tłoczni, podała firma. Podtrzymano także datę światowej premiery tytułu - 19 maja br.

"Ostatnie trzy lata to okres naprawdę ciężkiej pracy. Spędziliśmy dziesiątki tysięcy godzin, aby zaprojektować, stworzyć i oddać wam przygodę, która - kolokwialnie rzecz ujmując - 'zarządzi'" - powiedział szef studia CD Projekt Red Adam Badowski, cytowany w komunikacie.

Źródło: ISBnews
 
Orange Polska: Wprowadza nową identyfikację swojej marki, która ma zmieniać i budować nowe doświadczenia klienta oraz odzwierciedlać myślenie firmy o technologii przez pryzmat człowieka, poinformował prezes Bruno Duthoit. Idzie za tym równoczesna zmiana oferty usług operatora, która ma zmierzać w kierunku jej upraszczania.

"Składamy nową obietnicę na rynku. Marka musi się zmieniać wraz oczekiwaniami klientów i konkurencją rynkową. Jednocześnie musi podkreślać wyrazistość i unikalną wartość. Świat technologii pędzi do przodu - kupujemy i dzielimy się informacją na zupełnie nowe, cyfrowe sposoby. Chcemy dostarczać więc rozwiązania proste i przyjazne, zmieniać i budować doświadczenia klienta. Wychodzimy z nowym sposobem działania i odpowiadania na potrzeby, żeby klient w gąszczu technologii nie czuł się zagubiony" - powiedział Duthoit podczas konferencji.

Wskazał, że również dojrzałość rynku skłania do zmian, a szczególnie niższe bariery wejścia na rynek telekomunikacyjny, czy łatwa kopiowalność oferty marki.

"Atuty tożsamości Orange to bardzo szeroki wachlarz usług, bardzo dobrze rozwinięte kanały dotarcia do klienta, wyznaczanie nowych kierunków oraz myślenie o technologii przez pryzmat człowieka. Obszary kluczowe nowej identyfikacji to 'Liczy się to, co ważne dla ciebie', czyli oferta przez pryzmat potrzeb klienta" - dodał prezes operatora.

Dla przykładu nowe Orange Biz ma być uproszczone do czterech planów dla firm, z naciskiem na możliwości korzystania z usług na całym terenie UE i  docenienie lojalności klientów. Nowe pakiety dla klientów indywidualnych to Rodzinny, Komfortowy i Wygodny, obejmujące m.in. Internet, bezpieczeństwo w sieci czy TV. Operator udostępnia również m.in. aplikację 'Mój Orange' i możliwość szybkiego kontaktu z contact center. Orange będzie również oferował specjalną obsługę z myślą zarówno o najlepszych klientach (szczególnie biznesowych), jak również o seniorach.

Źródło: ISBnews

Orange Polska: Sieć salonów sprzedaży  zmniejszy się na koniec br. do nieco ponad 800 punktów z 850 obecnie, poinformowała dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży Bożena Leśniewska.

"Od trzech lat trwa redukcja sieci sprzedaży naszych usług. Obecnie mamy 850 salonów. Na koniec roku będzie nieznacznie powyżej 800" - powiedziała Leśniewska podczas konferencji prasowej.

W rozmowie z agencją ISBnews dodała, że w większości zamknięte zostaną punkty prowadzone przez zewnętrzne firmy, ponadto kilkanaście własnych dublujących się, kilka następnych własnych salonów czeka realokacja do bardziej optymalnych lokalizacji.

Źródło: ISBnews

T-Mobile Polska: Odświeża markę Heyah, stawiając w nowej ofercie na internet i wykorzystanie możliwości nowej sieci transmisyjnej, poinformował członek zarządu operatora Igor Matejov. Operator chce powalczyć o pozycję w segmencie przenoszenia numerów.

"Od początku marca trwa u nas zmiana produktowa, dostosowująca ofertę do klienta i jego wymagań. Dotychczas dostosowywaliśmy ofertę do rodziny, teraz dostosowujemy do potrzeb korzystania z internetu. Transmisja danych jest w centrum zainteresowania klientów" - powiedział Matejov podczas spotkania z dziennikarzami.

Operator wprowadza więc od 20 kwietnia smartfonową ofertę w wariancie na kartę i na abonament. Nowa oferta Heyah to cztery pakiety Smart, których podstawowym elementem są paczki danych do 5 GB.

"Teraz Heyah ma być dla młodych duchem i oferuje cztery pakiety od 9,99 do 29,99 zł miesięcznie.  Ma to być najbardziej internetowa oferta, gdyż prawdziwy świat nie istnieje już bez internetu. Coraz większa grupa klientów korzysta przez smartfona głównie z transmisji danych, a głos jest już tylko dodatkiem" - dodał członek zarządu T-Mobile Polska.

Podkreślił, że pakiety danych i usługi internetowe to według badań konsumentów obecnie najważniejszy wskaźnik motywujący do zmiany operatora, a T-Mobile przewidział znaczące bonusy dla przenoszących numer.

"To jest finalne dostosowanie naszej oferty. Wcześniej wprowadziliśmy Jump Family, Internet Family, T-Mobile Na karte/MIX" - przypomniał Matejov.

Źródło: ISBnews
 
T-Mobile Polska: KNF wpisała na listę ostrzeżeń publicznych w związku z oferowaniem przez operatora usługi zabezpieczającej klientów na wypadek kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia urządzenia bez wymaganego zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.

T-Mobile stoi na stanowisku, że oferowana przez nią usługa Bezpieczne Urządzenie nie ma charakteru działalności ubezpieczeniowej, dlatego "ze spokojem" czeka na rozstrzygnięcie.

Źródło: ISBnews

Netia: Wprowadza nową ofertę usług telewizyjnych i wirtualnego operatora komórkowego MVNO, poinformowali przedstawiciele operatora. "Agresywna" oferta cenowa ma przyciągać do Netii nowych klientów.

„Nowa oferta bazuje na trzech filarach – 'Giganagrywarce', która umożliwia rejestrowanie programów TV na 148 kanałach jednocześnie na nielimitowanej przestrzeni dysku sieciowego i jest odpowiedzią na potrzeby klientów elastycznej możliwości oglądania programów, agresywnej polityce cenowej nowej oferty i nowej ofercie MVNO. Rynek usług jest obecnie retencyjny, co oznacza że odbiera się klientów konkurencji i taki cel ma nasza nowa propozycja" – powiedzieli przedstawiciele Netii podczas prezentacji usługi.

Jak podano, nagrane programy przechowywane są maksymalnie przez 180 dni od daty nagrania. Każdy nowy abonent, który podpisze umowę z dostawcą, przez pierwsze 6 miesięcy płaci 1 zł miesięcznie za TV. Dodatkowo, przez pierwszy miesiąc może za darmo testować nową usługę nagrywania. Z kolei usługa MVNO to możliwość zakupu usługi mobilnego telefonu z abonamentem.

Rozwiązanie technologiczne,  które umożliwiło operatorowi zaoferować usługę „Giganagrywarki" dostarczyła firma Arris - jeden z największych dostawców technologii telewizyjnych na świecie.

W ocenie Netii, rozwiązanie ma potencjał do rozwijania poziomu zaawansowania usług uznawanych za tradycyjnie, jak chociażby nagrywanie, a także budowania nowych modeli biznesowych dla operatora TV.

Źródło: ISBnews

Hawe: Spodziewa się, że jej przychody mogą wzrosnąć w 2015 r., jednak nie w sposób skokowy, poinformowali przedstawiciele spółki. Hawe liczy m.in. na nowych klientów i na przetargi ogłaszane w ramach nowej puli funduszy unijnych.

"Zakładamy, że poziom przychodów skonsolidowanych będzie trochę wyższy niż ten w 2014 r." - powiedział dyrektor zarządzający Hawe Dominik Drozdowski podczas konferencji prasowej.

"Mamy stabilną sytuację. Nie należy się spodziewać pionowych wzrostów" - dodał wiceprezes Paweł Paluchowski.

Część przychodów będzie pochodziła z trwających obecnie projektów budowy sieci szerokopasmowych w województwach warmińsko-mazurskim i podkarpackim, których zakończenie planowane jest odpowiednio na wrzesień i październik br.

Spółka będzie się starała pozyskać nowe kontrakty w segmencie telekomunikacyjnym, co będzie możliwe dzięki wygaśnięciu pewnej liczby długoterminowych kontraktów innych operatorów. Możliwe jest też pozyskanie nowych klientów za granicą, w tym na Ukrainie.

Źródło: ISBnews

Allegro: Podpisało z mBankiem długoterminową umowę, polegającą na oferowaniu produktów bankowych klientom serwisu, podał bank.

Źródło: ISBnews

nC+: Operator telewizji Cyfra+ podwyższył opłaty abonamentowe w sposób niezgodny z prawem, podał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Spółka zobowiązała się do usunięcia skutków zakwestionowanej przez Urząd praktyki.

Źródło: ISBnews

Qumak: Grupa kapitałowa osiągnęła w ub.r. przychody ze sprzedaży w wysokości ok. 577,51 mln zł, wynik EBITDA na poziomie ok. - 309 tys. zł, wynik netto na poziomie ok. - 3.724 tys. zł, podała spółka według wstępnych szacunków. Rezerwa na projekt "e-Dolnyslask" została zwiększona o 6 mln zł w stosunku do kwoty uwzględnionej w wynikach za IV kw. 2014 r.

Źródło: ISBnews

GIEŁDA, EMISJE, M&A

Hetan Technologies: Liczy na osiągnięcie liczby 15 tys. klientów na koniec bieżącego roku dzięki przejęciom spółek dostarczających internet, poinformował agencję ISBnews. dyrektor zarządzający Arno Sardelic.

"W ciągu miesiąca mamy wyemitować akcje dla właścicieli trzech spółek z łącznie 1,5 tys. klientów. Mamy wstępne umowy. Jednocześnie liczymy, że przejmiemy do końca roku kolejnych do 20 spółek z 100-200 klientów każda i w ten sposób zwiększymy bazę do 15 tys. subskrybentów. Obecnie mamy 1,8 tys. klientów" - powiedział ISBnews Sardelic podczas debiutu spółki na NewConnect.

Według jego słów, w dużej mierze w ten sposób Hetan zakłada 3,5-krotny wzrost przychodów w tym roku do 8 mln zł. W kolejnych latach liczy on na ok. 25-proc. dynamikę wzrostu przychodów.

Dodał, że w scenariuszu, w którym spółka osiąga bazę 40-50 tys. klientów zastanowi się nad przejściem na rynek główny GPW.

Źródło: ISBnews

Hawe: Jest zainteresowane przejęciem TK Telekom od grupy PKP, rozważa także inne akwizycje, poinformowali przedstawiciele spółki.

"TK Telekom jest atrakcyjną spółką i pasowałaby do naszej grupy. Proces jej sprzedaży nie został jeszcze zakończony" - powiedział prezes Hawe Paweł Sobków podczas konferencji prasowej.

Źródło: ISBnews
 
Hawe: Liczy na finalizację sprzedaży do 30% akcji spółki Mediatel funduszom Carlson Ventures International Limited oraz Rainbow Central and Eastern Europe Investments Ltd po dopuszczeniu akcji Mediatela do obrotu giełdowego, poinformowali przedstawiciele spółki.

"Zakładamy, że sprzedaż akcji Mediatela rozliczy się w drugiej połowie roku" - powiedział dyrektor zarządzający Hawe Dominik Drozdowski podczas konferencji prasowej.

"Czekamy w chwili obecnej na dopuszczenie akcji do obrotu, to jest warunek zawieszający, wtedy dopiero nastąpi rozliczenie transakcji" - wyjaśnił prezes spółki Paweł Sobków.

Prospekt związany z dopuszczeniem do obrotu ponad 95% akcji Mediatela spółka zamierza złożyć w tym miesiącu.

Źródło: ISBnews

MNI Centrum Usług: Spółka zależna MNI podpisała list intencyjny na sprzedaż posiadanego centrum kolokacji usytuowanego w Ursusie, podało MNI. Umowa przedwstępna powinna zostać podpisana do 30 kwietnia.

Źródło: ISBnews

MCI Management: MCI Venture Projects spółka z o.o. X spółka komandytowo - akcyjna, zależna od funduszu MCI.PrivateVentures FIZ - zbyła na rzecz FIP 11 FIZAN 26 973 328 akcji w kapitale zakładowym Netia za cenę jednostkową 5,86 złotych za akcję, łącznie za kwotę 158 063 702 zł, podało MCI.

MCI.PrivateVentures FIZ, fundusz z grupy MCI Management, zawarł warunkową umowę objęcia nowych akcji lifebrain AG z siedzibą w Wiedniu, stanowiących min. 16% kapitału za 20 mln euro, podał fundusz.

Windeln.de, spółka z portfela funduszu MCI.TechVentures 1.0 (Grupa Private Equity Managers)., ogłosiła zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej akcji i notowania akcji na Frankfurckiej Giełdzie Papierów Wartościowych

Źródło: ISBnews, spółka

ATM: Rekomenduje wypłatę dywidendy za rok 2014 w wysokości 0,20 zł na jedną akcję, czyli w łącznej kwocie 7,27 mln zł, podała spółka.

Źródło: ISBnews

Eurotel: Rekomenduje wypłatę dywidendy w wysokości 1 zł za akcję, podała spółka.

Źródło: ISBnews

Hyperion: Zamknął emisję obligacji zwykłych na okaziciela serii D o łącznej wartości 8,17 mln zł i rozważy wprowadzenie papierów do alternatywnego systemu obrotu na Catalyst, podała spółka.

Źródło: ISBnews

Internet Media Services (IMS): Zarząd zmienił rekomendację dotyczącą dywidendy za 2014 rok, proponując przeznaczenie na nią ok. 2,7 mln zł, co da wypłatę w wysokości 8 gr na akcję (wobec odpowiednio ok. 2,0 mln zł i 6 gr na akcję wcześniej), podała spółka.

Źródło: ISBnews

PMPG Polskie Media (PMPG): Wraca do notowań ciągłych giełdy od wtorku, 21 kwietnia, poinformował prezes Michał M. Lisiecki.

Źródło: ISBnews

PRODUKTY, WDROŻENIA, INNE

P4: Operator sieci Play ma 75% populacji kraju w zasięgu technologii szybkiego internetu LTE, poinformował rzecznik operatora Marcin Gruszka.

"Obecnie intensywne prace prowadzone są w rejonie śląskim. Kolejny update zasięgu będzie w ciągu kilku tygodni. Nie będzie dużego skoku zasięgu, ponieważ robimy to bardzo dokładnie" - powiedział Gruszka podczas spotkania z dziennikarzami.

W związku ze wzrostem dostępności tej technologii operator wprowadził do oferty router FRITZ!Box 6840 LTE niemieckiej firmy AVM, mający zapewnić optymalne wykorzystanie technologii LTE.

Źródło: ISBnews

Vivid Games: Zawarł z Flexion umowę na dystrybucję gry Real Boxing w alternatywnych kanałach dystrybucji Android, podała spółka.

"W najbliższym czasie [Real Boxing] trafi do 9 sklepów, m.in. Yandex, Opera i Samsung Galaxy Apps" - czytamy w komunikacie.

Źródło: ISBnews

MGGP, CUBE.ITG: Konsorcjum podpisało z Polskimi Sieciami Elektroenergetycznymi (PSE) umowę na dostawę i wdrożenie w PSE Systemu Informacji Przestrzennej (SIP), wartą 13,4 mln zł brutto. Udział CUBE.ITG w konsorcjum kształtuje się na poziomie 30%, podała spółka.

Źródło: ISBnews

Software Mind: Spółka z grupy Wind Mobile podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z amerykańskim NAMU Systems, poinformował prezes Wind Mobile Rafał Styczeń. Produkt polskiej spółki LiveBank - globalna platforma wirtualnej obsługi klientów banków - będzie stanowić jeden z filarów rozwiązań mobilnych oferowanych przez NAMU Systems globalnym bankom detalicznym.

Źródło: ISBnews

Asseco: Zakończyło wdrożenie swojego systemu informatycznego AMMS w Szpitalu Miejskim  w  Zabrzu.  Dodatkowo  zapewniło  placówce  sprzęt  komputerowy i infrastrukturę  informatyczną.  Realizacja, wartego prawie 3 mln zł brutto, projektu umożliwia szpitalowi świadczenie e-usług.

Źródło: spółka

Orange: Klienci mogą skorzystać ze specjalnej oferty Lookout Mobile Security. Mobilna aplikacja Lookout zapewnia niezbędną ochronę przed programami malware, wirusami oraz utratą danych. Skutecznie pomaga też odnaleźć zgubione urządzenie, a w przypadku kradzieży umożliwia jego zablokowanie i zdalne skasowanie osobistych danych.

Źródło: spółka

Comperia.pl: Ma kontrakt na wdrożenie aplikacji Comperia Agent w multiagencji Diamond Finance.

Źródło: spółka
 
Play: Z myślą o ciągle rosnącej liczbie użytkowników internetu LTE wprowadza do swojejoferty wielofunkcyjny router FRITZ!Box 6840 LTE, który dzięki licznym funkcjom nie tylko oferuje optymalne wykorzystanie szybkości PLAY LTE, jak również stanowi centrum zarządzania inteligentnym domem i automatyką domową. Gigabitowe porty LAN, szybka sieć WLAN w paśmie 2,4 oraz 5 GHz, wbudowana centralka telefoniczna, NAS oraz polskie menu to tylko kilka cech tego nowoczesnego modelu, z możliwości którego już dziś mogą korzystać użytkownicy PLAY LTE. Router FRITZ!Box 6840 LTE jest dostępny w sieci zarówno w ofercie dla klientów indywidualnych jak i biznesowych.

Źródło: spółka

InsERT: RenBut – polski producent obuwia dziecięcego i młodzieżowego – wdrożył system ERP Navireo.

Źródło: spółka

Samsung: Galaxy S6 osiągnął wynik „4" w Teście Odporności, wypadając lepiej niż jego poprzednik Galaxy S5, który otrzymał wynik „6" w Teście Odporności w ubiegłym roku. Galaxy S6 Edge wypadł nieco gorzej niż S6 z wynikiem „5".

"Samsung ze swoim Galaxy S6, może bić rekordy wytrzymałości," powiedziała Jessica Hoffman, v-ce prezes ds. globalnej komunikacji firmy testującej SquareTrade. "Mimo że duże i cienkie popularne smartfony, takie jak Samsung Galaxy S6 i iPhone 6, są coraz bardziej odporne na zniszczenie, nasze dane pokazują, że mimo wszystko coraz częściej je niszczymy; Polacy wydali w ciągu ostatnich lat ponad 4 mld zł na naprawę i wymianę smartfonów."

Źródło: spółka

IBM: Rozszerza współpracę z firmą doradczą EY. IBM zapewni EY wsparcie technologiczne z obszaru analityki, Big Data, cloud computing oraz rozwiązań dla przedsiębiorstw. W efekcie firmy stworzą wspólną ofertę skoncentrowaną wokół narzędzi analitycznych IBM, a EY uzyska dostęp do wersji testowych nowego oprogramowania i wsparcie techniczne oraz szkoleniowe.

Źródło: spółka

Swimmo: Rozpoczęło kampanię w serwisie Kickstarter. Pasjonaci pływania z Poznania wspierani przez projektantów DICE+ stworzyli zegarek wspomagający osoby pływające w treningu.

Źródło: spółka

Intel Corporation: Ogłosił wyniki finansowe za I kw. 2015 roku. Przychody wyniosły 12,8 mld USD, zysk operacyjny 2,6 mld USD, zysk netto 2 mld USD, a zysk na akcję (EPS) 0,41 USD. Spółka wygenerowała ok. 4,4 mld USD przepływów gotówkowych z działalności operacyjnej, wypłaciła dywidendy w wysokości 1,1 mld USD i odkupiła 21 mln swoich akcji zwykłych za 750 mln USD.

W hub:raum Kraków, Centrum Innowacyjności Deutsche Telekom, otwarto Intel Innovator Zone. To pierwsze w Polsce miejsce, które daje młodym przedsiębiorcom i startupom dostęp do najnowszych technologii Intela. Członkowie społeczności hub:raum będą mogli wykorzystywać w swojej działalności rozwiązania takie jak Intel RealSense, Intel Edison czy Intel Galileo. Poprzez dostęp do najnowszych technologii będą w stanie szybciej rozwijać i wdrażać swoje własne projekty.

Źródło: spółka

X-press Couriers: Klienci mogą korzystać z SameDay już w m.in. mivo.pl, sugerfree.pl czy cdp.pl. Nowa usługa pozwala na dostawę produktów kupionych w sklepach internetowych już w dniu złożenia zamówienia.

Źródło: spółka

Oponeo: Marzec jest zwykle miesiącem rozpoczynającym sezon wymiany opon na letnie. Wzmożone zainteresowanie kierowców tym tematem przekłada się zwykle na zakupy ogumienia, a co za tym idzie zarobki sprzedawców opon. W minionym miesiącu firmie udało się uzyskać 24% wzrost przychodów.

Źródło: spółka

PKP Intercity: Uruchamia testową usługę, która da pasażerom dostęp do oferty video na żądanie w usłudze player.pl.

Źródło: spółka

KADRY

Matras: Rada nadzorcza powołała na stanowisko prezesa Stanisława Wierzbickiego. Tym samym Mariusz Rutowicz przestał pełnić obowiązki prezesa zarządu, podała spółka.

Źródło: spółka

GE Healthcare: W Krakowie odbyło się oficjalne otwarcie nowej siedziby Centrum Doskonałości IT. Przedstawiciele firmy poinformowali o planach podwojenia zatrudnienia – do końca roku pracę dostanie kolejnych stu profesjonalistów IT.

Źródło: spółka

EDGE Technology: Hubert Kowalczyk będzie odpowiedzialny za zespół IA/UX.

Źródło: spółka

easyCALL.pl: Leszek Moszczyński został dyrektorem ds. współpracy międzyoperatorskiej.

Źródło: spółka

Honor: Powiększa się zespół osób odpowiedzialnych za wizerunek. Stanowisko PR & Social Media Managera na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii objęła Monika Grabowska.

Źródło: spółka

(ISBnews)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBnews

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Tygodniowy przegląd wiadomości z sektora TMT