Tymbark zmienia opakowania

Zgutka Małgorzata
19-04-2000, 00:00

Tymbark zmienia opakowaniaMaspex Wadowice wprowadził nowe markiKONKURENCJA: Polska Żywność, kierowana przez Krzysztofa Pawińskiego, zaczęła nową kampanię promocyjną marki Kubuś.fot. BS Maspex Wadowice zmienił wizerunek soków Tymbark. Zamiast jednej, pojawiły się trzy nowe marki: Nasz Sok, Orzeźwiający Owoc i Zielony Ogród. Wkrótce ruszy ich promocja i reklama.Witold Deja z Maspex Wadowice twierdzi, że wprowadzenie trzech podmarek Tymbarku miało na celu dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców.— Nasz Sok ma być produktem z wyższej półki, z grupy luksusowych. Ma lepsze opakowanie typu...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Tymbark zmienia opakowania