UKE po stronie klientów prepaid

KL
09-04-2009, 00:00

Urząd Komunikacji Elektronicznej ma wątpliwości co do działań operatorów komórkowych. Chodzi przede wszystkim o zmuszanie klientów do regularnego doładowywania kart prepaid oraz umarzanie pozostałych na kartach pieniędzy po wyłączeniu usługi. UKE przeanalizował działania Plusa, Ery, Orange i Playa. Wnioski — działanie operatorów zaprzecza idei prepaid, która zakłada elastyczność, w przeciwieństwie do abonamentu. Prezes UKE chce więc skłonić operatorów do wprowadzenia nowych zasad, które pozwolą na doładowywanie karty, gdy klient faktycznie będzie tego potrzebował.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / UKE po stronie klientów prepaid