
Under Armour wprowadza na rynek nową markę Curry Brand, którą rozwija wspólnie ze Stephenem Currym, jednym z najlepszych koszykarzy NBA. To dzięki jego świetnej grze zespół Golden State Warriors trzykrotnie sięgał po mistrzostwo - w sezonach 2015, 2017 i 2018. W ofercie marki Curry Brand znajduje się odzież, obuwie i akcesoria przeznaczone nie tylko koszykówce, ale także innym dyscyplinom.
Under Armour liczy na powtórkę sukcesu marki Jordan sygnowanej przez słynnego koszykarza Michaela Jordana, która początkowa była tylko linią produktów w ramach Nike’a, a z czasem stała tak potężnym źródłem zysków, że została wyodrębniona. Stephen Curry nie jest jeszcze zawodnikiem takiego formatu jak Jordan, ale ma szansę na dotarcie do młodszych generacji.
Koszykarz zaangażowany jest w projekty charytatywne i rozwój nowej marki chce połączyć z tą działalnością. Under Armour obiecuje, że część rocznych przychodów ze sprzedaży Curry Brand przekaże na wsparcie potrzebujących. Plan zakłada, że do 2025 r. uda się stworzyć z tych pieniędzy co najmniej 20 bezpiecznych miejsc do gry, wesprzeć 125 programów rozwoju młodych i zapewnić szkolenia na 15 tys. trenerów.