Unima 2000 współpracuje z DHL

GAS
opublikowano: 23-01-2008, 00:00

Firma Unima 2000, małopolska Gazela Biznesu, stworzyła system informatyczny do obsługi tzw. contact center firmy kurierskiej DHL Express. Zadaniem systemu jest przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu i działania interwencyjne. Umożliwia on też obsługę trzech kanałów komunikacji: rozmów telefonicznych, poczty elektronicznej i faksów. Łódzkie centrum DHL Express obsługuje 150 pracowników. W najbliższych dwóch latach ma ono przejąć 80 proc. zleceń przedsiębiorstwa z całej Polski, dlatego planowany jest wzrost liczby zatrudnionych do 400 osób. Według założeń będą oni odbierali 11 tys. połączeń dziennie. Na zatrudnienie w łódzkim centrum DHL Express mogą liczyć głównie studenci łódzkich uczelni.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane