- Niewątpliwie ten rok dla całej branży będzie ciężkim rokiem. Nie chcę użyć słów „dramatycznym”, choć na pewno w marcu czy w kwietniu tak to wyglądało, że przed nami koniec świata. Całe szczęście wakacje trochę tę turystykę podratowały. Natomiast mając na względzie niepewność, która istnieje, to, że nie wiemy co się wydarzy za dwa tygodnie, jeśli chodzi o liczbę zakażeń i to, na co apetyt będą mieli Polacy. Ta niepewność sprawia, że to jest bardzo ciężki rok dla tej branży. I myślę, że w tym kontekście decyzja o tym, że został wprowadzony bon turystyczny w dużej mierze – nie chcę powiedzieć, że uratowała, ale wspomogła podniesienie tej branży z kolan - mówi Tomasz Piszczako, prezes Travelist.pl.
- Polacy odkryli Polskę na nowo. Patrzyliśmy na profil rezerwacji i profil tego, czego nasi klienci poszukiwali i oczywiście jak zwykle największą popularnością w okresie letnim cieszyło się morze, plaża, lasy, kurorty, które mamy na polskim wybrzeżu. Około 40 proc. rezerwacji, których klienci dokonali u nas w okresie wakacyjnym, to były właśnie pobyty nad morzem - mówi Tomasz Piszczako.
Posłuchajcie całej rozmowy z prezesem Travelista. A wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na stronie PB.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.