W poniedziałek włoski dom mody Valentino ogłosił, że zreorganizował swoją strukturę finansową i operacyjną tworząc dwie odrębne jednostki. Pomysł ten ma oddzielić działy biznesowe od kontrolnych.
Fot. Free-Photos/Pixabay
W poniedziałek włoski dom mody Valentino ogłosił, że zreorganizował swoją strukturę finansową i operacyjną tworząc dwie odrębne jednostki. Pomysł ten ma oddzielić działy biznesowe od kontrolnych.
Firma, kontrolowana przez katarski fundusz inwestycyjny Mayhoola, poinformowała, że stworzyła dwa nowe stanowiska - dyrektora ds. operacji i logistyki oraz globalnego dyrektora finansowego, które obejmą odpowiednio Giuseppe De Mori i Alberto Fasanotti. Oba obszary będą podlegać bezpośrednio dyrektorowi generalnemu Jacopo Venturini.
De Mori będzie nadzorował strategię przemysłową Maisona, koordynując produkcję na poziomie globalnym. Będzie również nadzorował cyfryzację procesów wewnętrznych.
– Jesteśmy nastawieni na wspólne budowanie kolejnego rozdziału marki, usprawnienie działalności, jak również repozycjonowanie Valentino (jako) najbardziej uznanego włoskiego Maison de Couture – powiedział Venturini.
Dom mody, założony w 1960 roku przez Valentino Garavani, spodziewa się, że w 2021 roku przychody zbliżą się do poziomu sprzed pandemii. W pierwszej połowie ubiegłego roku sprzedaż produktów należących do marki wzrosła o 64 proc. po tym, jak została mocno dotknięta przez kryzys COVID-19 w 2020 rok.