Vivid Games celuje w pierwszą ligę

Producent gier pokazał nową strategię. W trzy lata chce wydać kilkanaście gier mobilnych i awansować do światowej czołówki.

Przenosiny z NewConnect na dużą giełdę to dobry moment, by pokazać inwestorom nową strategię. Na taki krok zdecydował się Vivid Games — wywodzący się z Bydgoszczy producent gier komputerowych. W ubiegłym tygodniu Komisja Nadzoru Finansowego zaakceptowała prospekt spółki, związany z jej przeprowadzką na GPW. Wczoraj deweloper pokazał inwestorom nową strategię. Jej najważniejszym elementem jest nacisk na zwiększenie liczby gier w portfolio. Na przyszły rok Vivid Games zaplanował pięć premier nowych tytułów. Natomiast w ciągu trzech najbliższych lat ma ich być...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Vivid Games celuje w pierwszą ligę