Volkswagen pokazał elektryczne auto i nowe logo

opublikowano: 10-09-2019, 08:55

Volkswagen zaprezentował podczas salonu samochodowego we Frankfurcie elektryczne auto ID.3 i nowe logo.

W poniedziałek zostało odsłonięte na szczycie centrali w Wolfsburgu nowe logo niemieckiego koncernu. W tym czasie we Frankfurcie Volkswagen pokazał opatrzony nowym logo pierwszy model elektrycznego auta ID.3. To podwójne działanie ma symboliczny charakter. Pokazuje, że Volkswagen jest gotów rozpocząć nową erę trzy lata po tzw. dieselgate i zostać liderem światowego rynku aut elektrycznych dzięki sukcesowi ID.3, mającego stać się trendsetterem i powtórzyć sukces „garbusa”.

Prezes Volkswagena Herbert Diess i ID.3
Zobacz więcej

Prezes Volkswagena Herbert Diess i ID.3 fot. Bloomberg

- Ten wieczór jest dla nas decydującym momentem – ogłosił prezes Herbert Diess. - ID.3 ma spowodować, że elektryczne auto z niszowego produktu stanie się produktem popularnym, dostępnym dla wszystkich  - dodał.

Diess oczekuje, że prawie 50 proc. sprzedaży grupy Volkswagen w Europie i Chinach w perspektywie 10 lat będą stanowić auta elektryczne.

81a6d2b2-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu