Czytasz dzięki

VRG łapie sprzedażowy oddech

Przychody i marże odzieżowej grupy są niższe niż rok wcześniej, ale ostatnie miesiące przyniosły poprawę, a koniec roku nie zapowiada się źle

Przeczytaj i dowiedz się:

  • Jak może wyglądać sprzedaż do końca roku w sieciach należących do sprzedażowej grupy VRG
  • Jaki będzie całoroczny spadek sprzedaży
  • Jaki wpływ na wyniki spółki ma sprzedaż internetowa
  • O ile spadnie w tym roku powierzchnia handlowa marek VRG

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.