W 2021 roku wzrosła sprzedaż produktów Prady

PM, Reuters
opublikowano: 18-01-2022, 15:47

Prada odnotowała gwałtowny wzrost sprzedaży swoich produktów w 2021 roku. Spiętrzony popyt na luksusowe ubrania pomógł zwiększyć przychody włoskiej firmy powyżej poziomu sprzed pandemii.

Fot. Steven London/Pixabay

We wtorek Prada poinformowała, że w zeszłym roku sprzedaż produktów wyprodukowanych przez grupę wzrosła o 41 proc. do 3,364 mld EUR. Tym samym o 8 proc. pobijając wyniki z przed pandemicznego 2019 roku. Wciąż rekordowym pozostaje rok 2013 kiedy to przychody Prady wyniosły 3,6 mld EUR.

– Prada Group ma możliwości i zasoby, aby wciąż rosnąć oraz pobijać kolejne wyznaczane cele – powiedział dyrektor generalny Patrizio Bertelli.

Prada jest pierwszą dużą grupą z branży dóbr luksusowych, która opublikowała wyniki za 2021 rok. Richemont i Burberry mają zrobić to w środę, a LVMH w przyszłym tygodniu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane