W biznesowej odsłonie

Anna GołasaAnna Gołasa
opublikowano: 2015-08-10 22:00

Dobrze wyposażona sala konferencyjna już nie wystarczy, by zachęcić firmy do organizowania imprez.

Hotele to nie tylko baza noclegowa, ale także miejsca, w których odbywają się gale, kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia. Hotelarze systematycznie wyposażają więc swoje obiekty w zaawansowane technologicznie rozwiązania, rozbudowują je o strefy rekreacyjne i opracowują specjalne oferty eventowe. Chodzi o to, aby zapewnić gościom maksymalny komfort nie tylko podczas imprezy, ale także w czasie wolnym.

CAŁOROCZNY BIZNES:
CAŁOROCZNY BIZNES:
Rodzaj imprez organizowanych w hotelach zależy od pory roku — mówi Urszula Dombeck-Klein, menedżer Spa Hotel Splendor.
ARC

— Przy organizacji dużych wydarzeń sale muszą być klimatyzowane, z dobrym nagłośnieniem, odpowiednim oświetleniem i oczywiście wyposażone w urządzenia multimedialne. W hotelu powinny znajdować się gabinety odnowy biologicznej i baza do zorganizowania dodatkowych atrakcji — mówi Mariusz Malicki, prezes Polskiej Izby Hotelarstwa (PIH).

Na każdy gust

Spa Hotel Splendor w Siedliskach koło Rzeszowa oferuje 3 sale konferencyjne, wyposażone w ekrany, rzutniki, nagłośnienie, sceny, podesty i kabiny symultaniczne. Mogą one pomieścić do 200 osób. Zainteresowani organizacją imprezy biznesowej mogą liczyć także na bogatą ofertę atrakcji w plenerze z quadami, paintballem, tyrolką i ścianką wspinaczkową.

— Po szkoleniach zapewniamy gościom relaks w hotelowej strefie wellness z basenem, czterema saunami, jacuzzi, grotą schładzania, salką fitnesss, a także trzynastomagabinetami kliniki urody, w których można skorzystać z zabiegów pielęgnacyjnych oraz masaży. Nasi fizjoterapeuci prowadzą również zajęcia z aquaaerobiku, nordic walkingu. Poza tym, wypożyczamy rowery, a w naszym stawie można wędkować. Warto też dodać, że w strefie wellness odbywają się imprezy integracyjne, np. z menu śródziemnomorskim, palmami, drinkami. Możliwości jest wiele — zapewnia Urszula Dombeck-Klein, menedżer Spa Hotel Splendor. Jej zdaniem, organizację imprez biznesowych w hotelach charakteryzuje sezonowość.

— Okres powakacyjny jest bardzo intensywny, mamy dużo pracy związanej z organizacją szkoleń. Grudzień obfituje w spotkania opłatkowe. Okres karnawału to głównie imprezy integracyjne, natomiast wraz z nadejściem wiosny rozpoczynamy sezon imprez plenerowych — tłumaczy Urszula Dombeck-Klein.

Dla ciała i ducha

Atrakcyjną ofertę dla osób zainteresowanych imprezami firmowymi ma także Bukovina Terma Hotel Spa w Bukowinie Tatrzańskiej. Odbywają się tu zarówno międzynarodowe kongresy branżowe, jak i kameralne warsztaty.

— Do dyspozycji gości oddajemy m.in. salę konferencyjną na 600 osób. Można ją również podzielić na trzy segmenty, by zorganizować niezależne od siebie wydarzenia. Na mniejsze spotkania czy szkolenia możemy zaproponować dwie sale do 30 osób. Ofertę dopełnia sala kominkowa, w której odbywają się prywatne spotkania do ośmiu osób. Wszystkie sale są jasne, w pełni wyposażone w wysokiej klasy urządzenia multimedialne i systemy sterowania. Dodatkowym atutem największej z sal jest bezpośredni dostęp do rozległego tarasu — zachwala Anna Borowicz, dyrektor sprzedaży Bukovina Terma Hotel Spa.

W hotelu znajduje się też 20 różnej wielkości basenów, zewnętrznych i wewnętrznych, z naturalną wodą termalną. Dodatkowe atrakcje to Centrum Spa & Wellness, restauracja, karczma regionalna, siłownia, bary i kręgielnia.

Ciekawe propozycje dla klientów szukających nietuzinkowych rozwiązań ma także hotel Hotel Narvil w Serocku, pod Warszawą, który przygotował projekt konferencji na łodzi, pływającej po rzece Narew. Osoby na pokładzie mają dostęp do Wi-Fi i sprzętu audio-video. Rejsy organizowane są dla grup do 40 osób. Na wodzie można organizować letnie warsztaty, szkolenia, konferencje prasowe czy spotkania firmowe.