W Chinach „akcja” popularniejsza niż „seks”

ONO
03-01-2008, 13:20

Tak jest przynajmniej w wyszukiwarkach – podaje agencja Reuters. Dane na ten temat opublikował właśnie Google China.

Okazało się, że słowo „akcja” w Państwie Środka poszukiwane jest częściej niż „seks”. W 2007 r. w szóstce pojawiły się jeszcze nazwy trzech chińskich banków: China Merchants Bank, Industrial and Commercial Bank of China i China Construction Bank. Najpopularniejszym terminem okazał się „QQ”, będący jednocześnie nazwą komunikatora i modelu samochodu. „Seks”, najpopularniejszy w Google wielu krajów, zajął w zestawieniu czwarte miejsce.

Na kształt rankingu wpływ może mieć popularność chińskiej giełdy. Duże znaczenie może mieć jednak polityka władz Chin, które ostro zwalczają pornografię w Internecie.


 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ONO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / W Chinach „akcja” popularniejsza niż „seks”