Spółka rozpoczęła działalność de facto w listopadzie 2009 r., po przejęciu 100 proc. udziałów w firmie NEW.CON10T (obecna nazwa: Secondstreet Polska).
Secondstree Polska jest operatorem internetowej platformy społeczościowo-shoppingowej (www.secondstreet.pl). Idea platformy to odzwierciedlenie w sieci ulic handlowo-usługowych i udostępnienie internautom i właścicielom punktów handlowo-usługowych narządzi do interakcji. Głównym źródłem przychodów z działalności platformy są abonamenty za aktywowanie wirtualnych punktów handlowo-usługowych i przychody z reklam.
Pod warunkiem powodzenia polskiej wersji platformy internetowej Secondstreet, emitent planuje powołanie do życia podobnych projektów w Niemczech, Szwajcarii i Włoszech.
W ciągu najbliższych 2 lat HMSG planuje przejąć co najmniej 3-4 spółki zajmujące się tworzeniem innowacyjnych serwisów internetowych.
Kapitał zakładowy spółki dzieli się na 60.625.000 akcji zwykłych na okaziciela o wartości nominalnej 0,01 zł każda.
Z prywatnej emisji akcji serri H spółka pozyskała 850 tys. zł. Kurs odniesienia na jutrzejszą sesję wyznaczono na 0,08 zł. Kapitalizacja firmy, obliczona w oparciu o tę wycenę, to 4,85 mln zł.