Cena emisyjna jednej akcji producenta i dystrybutora sprzętu elektronicznego wynosiła 20 zł.
Debiut Pronox Technology jest 19. w tym roku, a spółka jest 299. spółką giełdową.
Firma sprzedała 1,05 mln akcji serii E inwestorom instytucjonalnym, zaś indywidualnym - 300 tys. walorów. Zarządzający spółką i wybrani partnerzy handlowi kupili 150 tys. akcji.
W transzy inwestorów indywidualnych zapisy złożyło 859 osób, a w transzy instytucjonalnej - 21 podmiotów. Stopa redukcji w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła 93,17 proc.
Z emisji nowych akcji Pronox pozyskał 30 mln zł na finansowanie dalszego rozwoju spółki. Podstawowym celem emisji jest dofinansowanie budowy centrum produkcyjno-logistycznego w Dąbrowie Górniczej o łącznej powierzchni 36 tys. m kw., na co spółka przeznaczy od 7 do 10 mln zł.
Przedmiotem działalności emitenta jest produkcja i sprzedaż towarów IT pod
markami własnymi oraz dystrybucja towarów obcych. Spółka zależna debiutanta
świadczy usługi w zakresie montażu urządzeń elektronicznych, logistyki i
serwisu. (PAP)