„W sieci” przeprasza Bieleckiego

DI
21-01-2014, 11:17

Wydawca i redaktor naczelny tygodnika „W sieci” przeprosili Jana Krzysztofa Bieleckiego na swoich łamach. Chodzi o insynuacje, że były premier lobbował na rzecz wejścia rosyjskiego Acronu do Azotów Tarnów.

Na stronach wsieci.pl znaleźliśmy takie ogłoszenie:



Przypomnijmy, że tygodnik napisał, że ABW sporządził raport na temat lobbowania przez czołowego doradcę premiera na rzecz obecności rosyjskiego kapitału w polskiej firmie. Powoływał się przy tym na Krzysztofa Bondaryka, byłego szefa ABW. Agencja szybko zdementowała informacje o istnieniu takiego raportu.

Acron kontroluje obecnie 15 proc. kapitału Grupy Azoty.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Prawo / „W sieci” przeprasza Bieleckiego