Czytasz dzięki

W sklepach Intersportu obroty w dół o 46 proc.

opublikowano: 11-05-2020, 17:37

W pierwszym tygodniu po ponownym otwarciu galerii handlowych Intersport Polska odnotował spadek obrotu w sklepach porównywalnych o 46 proc. r/r oraz o 45 proc. mniejszy ruch.

Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wyniosła w tym okresie 107 proc., dzięki czemu łączne obroty spółki odnotowane w pierwszym tygodniu wznowienia działalności spadły o 31 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

"Powyższe wyniki wskazują, że pomimo szybkiej próby odbudowania sprzedaży w salonach, działalność Intersport prowadzona w centrach handlowych nie powróciła do pełnej normalności. Nadal widoczny jest trend przekierowania tradycyjnej sprzedaży w sklepach, na sprzedaż ecommerce prowadzoną za pośrednictwem Internetu" - dodano.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane