Wakacyjna szkoła dla przedsiębiorców

opublikowano: 09-07-2013, 00:00

Planujesz rozszerzyć swój biznes o internet? Potrzebną wiedzę zdobędziesz podczas Letniej Szkoły e-Commerce.

Kraków, Wrocław i Warszawa to miasta, w których będą się odbywały zajęcia Letniej Szkoły e-Commerce. Przedsięwzięcie przeznaczone jest dla przedsiębiorców, którzy chcieliby wprowadzić swoją działalność do internetowej sieci. Wiedzą podzielą się z nimi praktycy działający od wielu lat w branży e-handlu. Poruszą oni kwestie m.in. zastosowania technologii w e- -commerce, efektywnej sprzedaży, szeroko pojętej obsługi e-klienta i marketingu on-line w e-commerce. Wakacyjna szkoła jest skierowana do przedstawicieli różnych branż — w związku z tym zajęcia podzielone będą na dwie grupy: w pierwszej znajdą się przedstawiciele branż FMCG, mody i sportu, natomiast w drugiej elektroniki oraz sektora dom i ogród.

— Wybraliśmy takie gałęzie handlu, bo dostrzegamy ich olbrzymi potencjał dla branży e-commerce. Bardzo wiele firm działa prężnie na rynku offline, a nie prowadzi sprzedaży czy nie świadczy usług w sieci. Klienci stawiają coraz wyższe wymagania i obecność w internecie zaczyna być oczywistością. Dla przedsiębiorców jest to sygnał, że należy się rozwijać i przenosić swoją działalność do sieci, a dla nas, że istnieje rzeczywista potrzeba ich edukowania — mówi Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura e-Commerce Polska.

Zajęcia będą się odbywać raz w tygodniu (przez cztery tygodnie). Każde spotkanie będzie dotyczyło innego bloku tematycznego. Pierwsze skupi się na technologii w e- -commerce i kwestiach operacyjnych (e-logistyka, wysyłka zamówień), natomiast drugie — na roli marketingu on-line w zachęceniu konsumenta do e-sklepu. Trzeci tydzień jest poświęcony sprzedaży (głównie zagadnieniu rozszerzenia kanału sprzedaży o internet), a w ostatnim bloku zostaną omówione aspekty prawne przy rozpoczęciu biznesu on-line. Więcej o projekcie można dowiedzieć się telefonicznie pod nr: 500-390-172 lub pisząc na e-maila szkola@ecommercepolska.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu