Czytasz dzięki

Walczą z wirusem marketingiem wirusowym

  • DI
opublikowano: 12-05-2020, 22:00

„Polska za pół ceny” — to akcja, której celem jest pomoc w trudnych czasach dla firm z branży turystycznej.

Właściciele restauracji, hoteli, organizatorzy wycieczek i innych atrakcji turystycznych mogą szybciej odzyskać płynność finansową. Pomoże im przedsięwzięcie „PobierzKupon/Polska za pół ceny”. To nowy projekt łączący konwencję portalu zniżkowego z platformą rezerwacji wycieczek, atrakcji i noclegów.

Inicjatywę stworzył polski start-up SocialTravel, znany za granicą jako Tripsomnia. Obecnie to jeden z największych polskich serwisów umożliwiających internautom zakup lokalnych wycieczek i atrakcji w ponad 40 krajach na całym świecie. Doświadczenie z rynków zagranicznych zaowocowało know-how, dzięki któremu spółka może efektywnie wesprzeć polską turystykę.

— Obserwując dramatyczną sytuację Polski i konsekwencje, jakie ogłoszenie stanu epidemicznego niesie dla branży turystycznej, podjęliśmy decyzję o uruchomieniu akcji promocyjnej, która wspiera finansowo i marketingowo podmioty z tej branży. Za udział w akcji nie pobieramy żadnych opłat, zależy nam na reanimacji rynku w czasie ograniczeń w ruchu turystycznym. Liczymy na pozyskanie patronatu ze strony organizacji turystycznych czy instytucji rządowych, a także mediów i influencerów, co znacząco zwiększyłoby zasięg przedsięwzięcia i tym samym realnie pomogło setkom firm w całej Polsce — podkreśla Mateusz Sewastynowicz, prezes SocialTravel.

Partnerzy biorący udział w akcji „Polska za pół ceny” — biura podróży, organizatorzy atrakcji, hotele, restauracje i obiekty sportowe — mogą zaproponować klientom zniżki i rezerwacje w formie e-voucherów, które można wykorzystać do 12 miesięcy po zakupie. SocialTravel nie tylko udostępnia własną platformę, ale też — jak zapewnia — daje wszystkim partnerom autorskie oprogramowanie do zarządzania rezerwacjami i voucherami, wspiera w promocji i dystrybucji. Partnerom pomoże też skoordynowany system poleceń.

Mogą oni udzielać specjalnych zniżek dla grup zawodowych, które są bezpośrednio zaangażowane w walkę z epidemią koronawirusa w Polsce. Długi okres obowiązywania voucherów skłania do pytania o bezpieczeństwo takiej formy zakupów. Organizator akcji zapewnia, że każda firma przechodzi dokładną wstępną weryfikację w ramach programu ochrony kupujących, co ma gwarantować możliwość realizacji vouchera w okresie jego ważności. Firmy z branży turystycznej zainteresowane wzięciem udziału w akcji wciąż mogą zgłaszać się do SocialTravel.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane