Walka banku o klienta może być nie fair

  • Ewa Bednarz
02-04-2013, 08:10

Konto można kupić na gruperze, dostać od banku bezzwrotną pożyczkę, którą trzeba zwrócić, lub otrzymać premię, za którą się samemu zapłaci.

Większość banków wprowadza usługi internetowe, które pozwalają na zaoszczędzenie czasu i analizę oferty zza biurka. Są jednak takie, w których promocje mają jeden cel — ściągnięcie klienta do oddziału na rozmowę z doradcą, który nie tylko zabierze nam godzinę, ale jeszcze będzie namawiał na wszystkie bankowe produkty, niezależnie, czy nas interesują, czy nie. Konto ze stratą czasu… Celuje w tym ostatnio Idea Bank, który namawia do założenia darmowego konta z bezzwrotną pożyczką. Potencjalnym klientom życia jednak nie ułatwia. Na stronie internetowej regulaminu...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Walka banku o klienta może być nie fair