Waluta Facebooka w supermarketach

ŁO, usatoday.com
27-10-2010, 11:54

Portal społecznościowy Facebook postanowił rozszerzyć sprzedaż swojej wirtualnej waluty o kolejne supermarkety.

Do tej pory specjalne upominkowe karty z „Facebook Credits” były dostępne w sieci Target. Portal postanowił rozszerzyć ofertę o Best Buy i największą sieć supermarketów Wal-Mart.

Wirtualna waluta Facebooka może być używana przez użytkowników w popularnych grach portalowych takich, jak FarmVille. Pozwala na przykład kupić wirtualne rzeczy. Najtańsza karta  z „Facebook Credits” kosztuje 5 USD, a najdroższa 50 USD.

Przedstawiciele portalu twierdzą, że supermarketowa oferta jest pomocna dla osób, które nie mają kart kredytowych bądź możliwości płacenia za wirtualną walutę poprzez PayPal.

Portal boryka się ostatnio z oskarżeniami o nieodpowiednie procedury zachowania prywatności użytkowników. Dziennik „The Wall Street Journal” poinformował, że wyciekły dane osób korzystających z różnych aplikacji w tym m.in. „FarmVille”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, usatoday.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Waluta Facebooka w supermarketach