Wardaszko: Małym producentom gier coraz trudniej się przebić

aktualizacja: 13-09-2017, 16:44

- Polski rynek nie różni się od typowego rynku z Europy Zachodniej, natomiast różnimy się mocno od rynków azjatyckich. Azja różni się pod względem potrzeb klientów i tego, że tam spędza się więcej czasu w interakcji ze swoimi telefonami komórkowymi - mówi dr Marcin Wardaszko, kierownik Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji, Akademia Leona Koźmińskiego.

W rozmowie także o :
- fenomenie popularności PokemonGO
- nowych popularnych segmentach gier
- o outsourcingu elementów produkcji gier przez producentów
 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Drozd

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Wardaszko: Małym producentom gier coraz trudniej się przebić