Warszawa Wileńska w nowej odsłonie

  • Marta Sieliwierstow
opublikowano: 08-01-2013, 00:00

Centrum handlowe Warszawa Wileńska działa od 10 lat. Od 2012 r. systematycznie się zmienia.

Po oddaniu drugiego odcinka stołecznego metra otoczenie Warszawy Wileńskiej będzie jednym z najważniejszych węzłów komunikacyjnych po praskiej stronie Wisły. Dlatego w centrum już zachodzą liczne zmiany. Mimo uciążliwości związanych z budową metra w galerii pojawiają się nowe marki, których brak klienci odczuwali. Niedawno otwarto sklepy Stradivarius i Bershka, należące do popularnej grupy Inditex. Pojawiły się także sklepy Gatta i Tally Weijl, a ostatnio Cropp. Rozszerza się również oferta gastronomiczna, do najemców dołączyła właśnie kawiarnia Starbucks.

Wygaśnięcie 10-letnich umów na przełomie 2011 i 2012 r. wielu najemców wykorzystało do relokacji lub powiększenia sklepów — np. Rossmann, Matras, Wojas, Vission Express, Reebok, Relay, Denique, Fotojoker.

— Obserwujemy duże zainteresowanie najemców drugim piętrem, gdzie otwarto powiększony salon Denique i nowatorski koncept grupy LPP — Mohito — zauważa Filip Kryłowicz, dyrektor Warszawy Wileńskiej.

W centrum wprowadzane są rozwiązania ekologiczne, m.in. zainstalowano oświetlenie energooszczędne. Stopniowo wprowadzane i poszerzane są różnego rodzaju udogodnienia dla klientów, powstały m.in.: strefa dla dzieci, strefy odpoczynku, stojaki na rowery. Zmiany zaszły również w wystroju centrum. Udostępniono także bezpłatną sieć Wifi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Sieliwierstow

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu