Warta też zmienia wizerunek (WIDEO)

DI
09-10-2012, 13:07

Warta, jeden z największych polskich ubezpieczycieli, który niedawno trafił do niemieckiej Grupy Talanx poszła śladem PZU i poddała się zmianom wizerunkowym. Jedną z nich jest nowe logo spółki.

Jak podała firma w komunikacie „…Nowy logotyp Warty zachowuje ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r., bardzo cenioną i rozpoznawalną. Nie zmieniła się bowiem nazwa firmy, a kolor granatowy obecny od dawna w logo  spółki jest kolorem typowym dla kategorii ubezpieczeń, kojarzy się z solidnością, stabilnością, wiarygodnością.”

Według badanych klientów kolorystyka i krój czcionki logo nie tylko podkreślają stabilność, zaufanie i tradycję, ale równocześnie symbolizują nowoczesność, innowacyjność i otwartość.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Ubezpieczenia / Warta też zmienia wizerunek (WIDEO)