Warto wspierać rodzimy biznes

ROBERT KURASZKIEWICZ, wiceprezes zarządu Banku Pocztowego, materiał partnera
14-11-2017, 22:00

Rynek e-commerce z każdym rokiem rozwija się coraz prężniej. Można przez to rozumieć nie tylko wzrost liczby klientów, którzy każdego dnia dokonują zakupów przez internet, czy firm, które stawiają na taki model sprzedaży. To także coraz większa liczba rozwiązań, które rynek e-commerce mają wspierać, czyniąc go coraz wygodniejszym dla klientów.

W tym wyścigu o satysfakcję klientów Grupa Poczty Polskiej umacnia się na pozycji lidera, dzięki kompletności usług związanych z rynkiem paczek i przesyłek, usług cyfrowych, finansowych i ubezpieczeniowych, które świadczą wchodzące w skład Grupy spółki. Poczta Polska buduje największą w Polsce sieć punktów odbioru przesyłek. Właśnie podpisała kolejną umowę, dzięki której liczba miejsc, w których będzie możliwy odbiór paczek, wzrośnie w połowie listopada do ponad 11 tys. punktów. To nic innego jak odpowiedź na obserwowany na rynku trend związany z coraz częstszym korzystaniem przez klientów z rozwiązania click & collect, pozwalającego kupującym w internecie decydować o miejscu, w którym chcą odebrać zakupiony towar.

Na mikro-, małe i średnie firmy, w tym zajmujące się e-handlem, coraz bardziej otwiera się też Bank Pocztowy. Pod koniec września tego roku na rynku zadebiutował EnveloBank, nowa cyfrowa marka Banku Pocztowego, która już na starcie poza bezpłatnym EnveloKontem Firmowym proponuje m.in. EnveloBonus, a więc zwrot pieniędzy dla kupujących przez internet, którzy jako formę dostawy wybiorą kuriera Poczteksu. Wśród innych korzyści naszej nowej marki przydatnych mikroprzedsiębiorcom na uwagę zasługują m.in. Kalendarz finansowy, który zawiera transakcje automatyczne i przypomnienia o płatnościach wysyłane e-mailem, esemesem lub przez aplikację, oraz Moduł Faktur pozwalający na dodawanie faktur do opłacenia w najwygodniejszy dla użytkownika sposób, np. zdjęciem czy e-mailem. Oferta dla rynku e-commerce jest wciąż rozwijana.

Nagrody w tegorocznej edycji rankingu e-Gazel Biznesu podczas uroczystych Gal finałowych w Katowicach i Krakowie odebrały już firmy z województw dolnośląskiego, małopolskiego, opolskiego, podkarpackiego, śląskiego i świętokrzyskiego. Już jutro w Poznaniu nagrodzimy kolejnych liderów e-commerce z województw kujawsko-pomorskiego, lubuskiego, łódzkiego, pomorskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego.

Średni współczynnik wzrostu przychodów rok do roku dla e-Gazel Biznesu to ponad 70 proc. W połączeniu z faktem, że aż 98 proc. spośród 315 firm, które zakwalifikowały się do rankingu, może pochwalić się wyłącznie polskim kapitałem, świadczy to o wielkim potencjale rynku i możliwościach, jakie dla Polaków stwarza internet. Dlatego jako Bank Pocztowy chcemy być najbliżej klientów, świadcząc usługi, jakich oczekują — i wspierając ich przedsiębiorczość.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ROBERT KURASZKIEWICZ, wiceprezes zarządu Banku Pocztowego, materiał partnera

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Warto wspierać rodzimy biznes