Ważne dane: Harnaś złapał wiatr w żagle

WIS
opublikowano: 23-05-2011, 00:00

34%

O tyle wzrosła w 2010 r. sprzedaż piwa pod marką Harnaś.

Carlsberg Polska chwali się, że Harnaś należy do najszybciej rosnących marek piwa w Polsce. W porównaniu z 2009 r. wolumen sprzedaży Harnasia w 2010 r. zwiększył się aż o 34 proc. Dzięki temu udział Harnasia w wartym blisko 20 mld zł rynku piwa wzrósł na koniec 2010 r. do 4,5 proc. Carlsberg Polska liczy jednak na więcej, mimo że sytuacja na rynku piwa jest trudna z uwagi na utrzymującą się od wielu miesięcy stagnację i bardzo silną konkurencję. Przedstawiciele firmy zapewniają, że w pierwszych miesiącach tego roku Harnaś kontynuuje dobrą passę.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy