Wdrożenie tygodnia: MSzop handluje na Facebooku

KA
opublikowano: 09-03-2011, 00:00

Pasaż handlowy mBanku rozpoczął sprzedaż za pośrednictwem serwisu społecznościowego.

Po dwóch latach obecności na Facebooku mSzop, czyli pasaż handlowy detalicznego ramienia BRE Banku, działającego pod szyldem mBank, zaczął wykorzystywać serwis społecznościowy do sprzedaży.

- Zdecydowaliśmy się rozpocząć sprzedaż za pośrednictwem Facebooka ze względu na rosnące znaczenie serwisów społecznościowych w internecie. Przygotowując projekt, mieliśmy także na uwadze popularność strony mSzop na Facebooku. Tylko w ciągu ostatniego tygodnia "polubiło" ją 100 osób, co w naturalny sposób przekłada się także na wzrost liczby użytkowników pasażu handlowego – wyjaśnia Andrzej Chechliński, opiekun projektu mSzop.

W mSzopie dostępne są produkty kilkudziesięciu wyselekcjonowanych sklepów internetowych, oferowane klientom mBanku po specjalnych cenach. Aby zapłacić mniej, wystarczy dokonać płatności mTransferem. By dokonać zakupów, będąc w serwisie społecznościowym, wystarczy skorzystać z nowej aplikacji, dostępnej na stronie pasażu na Facebooku. Propozycje towarów klient przegląda na stronach serwisu społecznościowego, natomiast zakupy finalizuje w konkretnym sklepie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu