Wektory

Jacek ZalewskiJacek Zalewski
opublikowano: 2012-10-15 00:00

Kampania okulistyczna oraz premier Czech

W górę: Dobry wzrok na całe życie

kampania Johnson & Johnson i Polskiego Towarzystwa Okulistycznego

Gdyby ktoś nie dostrzegł, to przypominamy, że obchodziliśmy Światowy Dzień Wzroku. Kampania społeczna o powyższym tytule alarmuje, że co trzydziesty Europejczyk straci wzrok. W weekend zapobiegliwi Polacy mogli się profilaktycznie zbadać za darmo w jednym z 600 salonów okulistycznych.

W dół: Petr Nečas

premier Czech, przewodniczący Obywatelskiej Partii Demokratycznej (ODS)

Kostki domina sypią się także w państwach, których kryzys niby mocno nie uderza. W połowie kadencji rządząca Czechami centroprawica poniosła klęskę w częściowych wyborach do Senatu oraz w samorządowych. Socjaldemokraci z komunistami przejmą w drugiej izbie parlamentu większość.