Czytasz dzięki

WhatsApp i znikające posty po siedmiu dniach

Należąca do koncernu Facebook aplikacja WhatsApp udostępni użytkownikom funkcję, dzięki której posty na czacie będą znikać po siedmiu dniach.

To ruch, który ma pomóc w walce o klientów z konkurencją nastawioną na prywatność, jak choćby aplikacja Signal. Facebook twierdzi, że funkcja powinna sprawić, że „rozmowa będzie lżejsza i bardziej prywatna”. Znikające wiadomości spopularyzowała aplikacja Snapchat, która pozwala na wysyłanie zdjęć i filmów znikających zaraz po otwarciu przez odbiorcę. Na początku tego roku również Twitter, ważny gracz na rynku mediów społecznościowych, rozpoczął testowanie znikających postów.

Pod koniec października pojawiły się też informacje, że komunikat WhatsApp zacznie oferować zakupy w aplikacji i usługi hostingowe, co pomoże zwiększyć przychody i połączyć infrastrukturę e-commerce w całej firmie. Aplikacja została założona na początku 2009 r. przez Jana Kouma i Briana Actona, byłych pracowników koncernu Yahoo. Pięć lat później została kupiona przez Facebooka, który wyłożył na stół prawie 20 mld USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ostruszka

Polecane