Więcej bezpłatnych e-szkoleń dla firm

opublikowano: 18-12-2020, 15:02

“Efektywność energetyczna w MŚP”, “Badanie rynku i testowanie produktów” - to nowe kursy w bazie Akademii PARP.

Na przedstawicieli biznesu, którzy chcą podnosić kwalifikacje, czeka łącznie ok. 30 szkoleń.

Cenne wskazówki:
Cenne wskazówki:
Michał Polański, dyrektor departamentu wsparcia przedsiębiorczości w PARP, podkreśla, że badania rynkowe pomagają przedsiębiorcom podejmować decyzje biznesowe.

— Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) to narzędzie, które oferuje darmowy dostęp do kursów bez konieczności wychodzenia z domu — mówi Michał Polański, dyrektor departamentu wsparcia przedsiębiorczości w PARP.

Do najpopularniejszych szkoleń należą m.in. „Jak założyć własną firmę?” i „Media społecznościowe w biznesie”.

W ostatnim czasie PARP uruchomiła kolejny kurs „Efektywność energetyczna w MŚP”.

– To zagadnienie jest szczególnie ważne dla przedsiębiorców, którzy chcą obniżyć koszty eksploatacyjne firm i zwiększać zyski z prowadzonej działalności. Opłacalne, sprawne wprowadzanie procesu efektywności energetycznej w przedsiębiorstwach wymaga wiedzy. Od czego zacząć wdrażanie zmian dotyczących gospodarowania energią w firmie? Co to jest audyt energetyczny? Między innymi na te pytania odpowiada wspomniane szkolenie – podkreśla Michał Polański.

Przedstawiciele PARP zwracają uwagę na korzyści związane z efektywnością energetyczną w firmach. Wśród nich wymieniają zwiększenie możliwości produkcyjnych za tę samą cenę oraz zużycie mniejszej ilości energii do ogrzewania, chłodzenia lub oświetlenia pomieszczeń.

Inny nowy kurs w ofercie PARP to „Badanie rynku i testowanie produktów”.

– Wśród przedsiębiorców istnieje powszechna opinia, że prowadzenie badań rynkowych jest opłacalne tylko dla dużych firm i korporacji, które stać na ponoszenie tego typu kosztów. Nic bardziej mylnego. Badania rynkowe powinny być prowadzone również przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Ważny jest tylko odpowiedni dobór wspomnianych badań i usług dla konkretnej firmy. Dzięki nim przedsiębiorcy łatwiej podejmują decyzje biznesowe i otrzymują wiedzę na temat tego, jakich błędów należy się wystrzegać, a jakie działania podejmować, aby uzyskać właściwy wynik projektu – przekonuje Michał Polański.

Interaktywna platforma PARP jest przeznaczona dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw i ich pracowników. Mogą oni zgłaszać zapotrzebowanie na nowe szkolenia na stronie www.akademia.parp.gov.pl.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane