Więcej czasu na produkty sieciowe

opublikowano: 04-11-2019, 22:00

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wydłużyła o kilka miesięcy konkurs dla firm, które chcą tworzyć niesztampowe produkty pod jednym szyldem. Wnioskowali o to przedsiębiorcy.

— Każdy projekt startujący w konkursie z poddziałania 1.3.2 „Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP” Programu Operacyjnego Polska Wschodnia (POPW) jest efektem współpracy kilku firm. Potrzebują one więcej czasu na skoordynowanie niezbędnych działań — mówi Maciej Berliński, dyrektor departamentu projektów infrastrukturalnych w PARP.

Przedsiębiorcy mogą liczyć na dofinansowanie nawet 80 proc. kosztów przedsięwzięcia. W puli jest 420 mln zł.

— W czterech poprzednich naborach PARP wymagała, aby wnioskodawcą było konsorcjum. W pierwszym konkursie musiało składać się ono z co najmniej dziesięciu podmiotów. W trzecim naborze obniżyliśmy wymóg do trzech konsorcjantów. Mimo to podmioty wspólnie ubiegające się o wsparcie miały bardzo duże kłopoty z pozyskaniem wkładu własnego. Dlatego w obecnym rozdaniu dopuszczamy możliwość starania się o grant przez jednego wnioskodawcę. Musi on oczywiście przedstawić firmy, z którymi utworzy produkt sieciowy. Dofinansowanie otrzyma jedynie wnioskodawca — wyjaśnia Maciej Berliński.

WAŻNA DATA:

15.01 - do tego dnia można składać wnioski o dofinansowanie z poddziałania 1.3.2 POPW.

WIĘCEJ INFORMACJI: www.parp.gov.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy