Więcej gastronomii na Targówku

opublikowano: 30-05-2016, 22:00

Centra handlowe

Centrum handlowe Atrium Targówek — jedne z największych obiektów handlowo-rozrywkowych prawobrzeżnej Warszawy — wzmacnia strefę tzw. food court. Do najemców centrum dołączyła restauracja Express Kuchnia Marche, która zajęła 160 mkw. Z kolei restauracja Sphinx zwiększyła powierzchnię o ponad połowę, do 304 mkw. Przy okazji zmiany lokalu najemca zdecydował się na rearanżację wnętrza i nowy wystrój.

— Proponujemy przestrzeń handlową, która gwarantuje stabilność i sukces prowadzonej działalności. Dzięki temu zarówno duże sieci, jak i lokalni przedsiębiorcy bardzo się interesują wynajmem lokali — mówi Magdalena Plichta, dyrektor Atrium Targówek.

Express Kuchnia Marche i powiększona restauracja Sphinx to ważne elementy strefy gastronomicznej centrum handlowego, którą tworzą także restauracje: McDonalds, North Fish, Subway, Erbil Kebab, Green It, Thai Papai, Ichiban Sushi i Trattoria. Atrium Targówek powstało niemal 20 lat temu i zajmuje ponad 52 tys. mkw. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, m.in. hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Najemcami w centrum są także m.in. H&M, Zara, Smyk, Apart, Reserved, Calzedonia, Duka, Empik, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, Okaidi, CCC, Paris Optique, Rossmann, Camaieu, Marks&Spencer, Vistula, YES. Klienci Atrium Targówek mogą korzystać z prawie 1,8 tys. miejsc parkingowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Gołasa

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu