„Wiedźmin” serialowym hitem Netflixa

GSU
opublikowano: 2020-01-22 11:40

W ciągu czterech tygodni od premiery serial „Wiedźmin”, który zadebiutował na platformie Netflix w grudniu, został obejrzany w 76 mln gospodarstw domowych.

Netflix w liście do akcjonariuszy po wynikach za IV kw. poinformował, że serial oparty na prozie Andrzeja Sapkowskiego, ma najwyższą oglądalność ze wszystkich pierwszych sezonów seriali, jakie kiedykolwiek znajdowały się na platformie. Wskazał jednocześnie, że jest to dowód na to jak jego produkcje potrafią wpływać na kulturę masową, zwiększając sprzedaż gier, książek i promując hit muzyczny („Toss a coin to your Witcher”).

Netflix

Już wcześniej pisaliśmy, że produkcja Netflixa spowodowała rekordowe zainteresowanie grą „Wiedźmin 3”. Produkcja,  która miała premierę w maju 2015 r., w styczniu bieżącego roku cieszyła się większą popularnością, niż po wejściu na rynek.