Wielkopolska stawia na promocję gospodarki

MIR
opublikowano: 06-02-2009, 00:00

Do podziału są 3 mln EUR z Unii. Sięgnąć po nie mogą zarówno firmy jak i samorządy.

Do podziału są 3 mln EUR z Unii. Sięgnąć po nie mogą zarówno firmy jak i samorządy.

Kompleksowy projekt promocji gospodarki i inwestycji w Wielkopolsce, który znalazł się na liście kluczowej regionalnego programu operacyjnego, trafił do konsultacji społecznych.

— Przez miesiąc będziemy czekać na uwagi. Potem projekt zatwierdzi zarząd województwa — mówi Beata Łozińska, dyrektor departamentu gospodarki w wielkopolskim Urzędzie Marszałkowskim.

Założeniem projektu jest opracowanie strategii oraz przeprowadzenie działań promujących zarówno potencjał inwestycyjny, jak i gospodarkę województwa. Celem jest wzrost gospodarczy, poprawa konkurencyjności, także w rywalizacji o przyciąganie inwestycji z innymi regionami.

— Strategia promocji obejmuje przygotowanie analiz, ekspertyz, badanie rynków, przygotowanie elektronicznej bazy ofert inwestycyjnych oraz utworzenie stałych przedstawicielstw — mówi Beata Łozińska.

Beneficjentami programu będą przedsiębiorcy i samorządy, którzy m.in. otrzymają możliwość udziału w najważniejszych wydarzeniach typu targi, wystawy, misje handlowe czy fora gospodarcze. Wartość alokacji wynosi nieco ponad 3 mln EUR.

Uwagi i opinie do projektu można przesyłać jedynie na specjalnym formularzu dostępnym na stronach urzędu marszałkowskiego i wyłącznie drogą elektroniczną na adres uwrpo@umww.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIR

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu