Wirtualna dżungla z Łodzi

Paulina Kostro
opublikowano: 2016-04-11 22:00

Wydarzenie

Internet nie od dziś jest jednym z głównych punktów zdobywania informacji, dlatego wiedza na temat handlu elektronicznego, reklamy, social mediów i nowych technologii okazuje się być kluczowa. Zdobyć ją można podczas łódzkiej imprezy Jungle Web.

— Jungle Web ma już swoją renomę. Naszym priorytetem jest merytoryka, co gwarantuje poczucie satysfakcji dla tych, którzy lubią, gdy jest treściwie. Konferencja odbywa się po raz piąty i z roku na rok bierze w niej udział coraz więcej uczestników. W roku ubiegłym było na niej ponad 500 osób. Ideą organizatorów jest, aby do Łodzi co roku przyciągać entuzjastów marketingu internetowego z całej Polski. Wśród uczestników można spotkać ludzi z branży interaktywnej, studentów, start-upowców, ale także dojrzałych przedsiębiorców, którzy szukają najnowszej wiedzy z zakresu e-commerce, social mediów, YouToube, e-PR czy reklamy online — mówi Przemysław Jańczyk, SKN MarkeTeam, przedstawiciel Jungle Web.

W tym roku organizatorzy zaplanowali 22 prelekcje, podzielone na 8 bloków tematycznych oraz 8 certyfikowanych warsztatów. Podczas wydarzenia wystąpią m.in.: Michał Sadowski — prezes Brand24, Rafał Baran — „Papież PR”, obecnie z 4fun media czy Siostry ADiHD — Właścicielki Fit & Jump.

14-15.04

W tych dniach w Łodzi odbędzie się konferencja Jungle Web. Wydarzenie jest bezpłatne, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie jungleweb.pl.