Wirtualny operator rządzi w odbieraniu

opublikowano: 08-07-2018, 22:00

W tym roku w polskiej telekomunikacji odbieranie stanęło na głowie.

W tym roku w polskiej telekomunikacji odbieranie stanęło na głowie. W publikowanych co kwartał przez Urząd Komunikacji Elektronicznej statystykach przenoszenia numerów między operatorami bardzo długo niedoścignionym liderem był Play, wspinający się na pozycję największego pod względem liczby klientów mobilnego telekomu w Polsce. Gdy pozycję tę osiągnął, zaczął tracić klientów. W drugim kwartale oddał na rzecz konkurentów o 14 tys. numerów więcej, niż od nich przyjął. Gorzej w statystykach wypadł tylko Orange, który — podobnie jak w tym samym okresie ubiegłego roku — stracił nieco ponad 20 tys. numerów.

Pozostali gracze z telekomunikacyjnej wielkiej czwórki byli na plusie — tak Plus, jak i najlepiej radzący sobie w tym gronie w ostatnich miesiącach T-Mobile. Najlepiej wypadł jednak wirtualny operator Premium Mobile, który odebrał konkurentom o 13,5 tys. więcej numerów, niż im oddał. Przypomnijmy, że pod koniec marca spółka zmieniła właściciela — kontrolę nad nią uzyskał Zygmunt Solorz.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Wirtualny operator rządzi w odbieraniu