Wartości transakcji, która według TechCrunch finansowana jest gotówką i akcjami, nie ujawniono. Oba serwisy zajmują się dostawą zakupów spożywczych zamówionych przez internet. TechCrunch przypomina, że Szopi.pl wcześniej pozyskało 1,7 mln EUR od inwestorów.

Supermercato24, które twierdzi iż jest liderem włoskiego rynku, udostępnia możliwość zamawiania zakupów w lokalnych supermarketach. Dostarcza je tego samego dnia lub, za dodatkową opłatą, w ciągu godziny. Działa w 31 włoskich miastach, informuje TechCrunch.
Założone w 2016 roku Szopi.pl działa w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. Zajmuje się dostarczaniem produktów z największych polskich supermarketów i dyskontów, takich jak: Carrefour, Auchan, Biedronka czy Lidl. Twierdzi, że obsłużyło już ponad 100 tys. zamówień. Model biznesowy jest taki sam jak przypadku Supermercato24. Usługi świadczone przez Szopi.pl już wkrótce będą dostępne w innych miastach, zapowiada spółka.