Wolna sieć, słaby zasięg

MK
14-08-2013, 00:00

Prawie połowa (43 proc.) wszystkich problemów ze smartfonami dotyczy przeglądania stron WWW i mediów społecznościowych.

Właścicieli tych urządzeń najbardziej frustruje wolna sieć (52 proc.), słaby zasięg poza domem (38 proc.) i błąd w aplikacji (31 proc.). Mają też zastrzeżenia do przesyłania wiadomości, odtwarzania wideo i pobierania plików — wynika z badania firmy Ericsson Consumer Lab (Finlandia, Holandia i Szwajcaria). Za niewłaściwe działanie przenośnych gadżetów klienci winią operatorów. Jeśli takie sytuacje pojawiają się częściej niż raz w tygodniu, skłonni są zmienić dostawcę. W razie kłopotów ze sprzętem niemal 40 proc. konsumentów odkłada telefon i zajmuje się czymś innym. Ponad połowa problemów ze smartfonami ma miejsce w domu. Prawdopodobna przyczyna? Właśnie tam najczęściej można połączyć się z siecią poprzez router.

70 proc. Taki odsetek badanych uważa problemy z telefonami za bardzo uciążliwe.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Wolna sieć, słaby zasięg