Czytasz dzięki

WSI Capital kupuje Bdsklep.pl

Mało znany supermarket internetowy przyciągnął znanego inwestora. Dystrybutor zapowiada inwestycje w marketing i… sieroty po Biedronce

Nie mają swoich samochodów na ulicach polskich miast, nie mają świeżych produktów w ofercie i dotychczas nie mogli pochwalić się medialnie rozpoznawalnym inwestorem. Pewnie nawet o nim nie słyszeliście, ot, odprysk spółki handlowej z korzeniami w Białymstoku. A mimo to działający od kilku lat Bdsklep to jeden z liderów w handlu artykułami FMCG w sieci. Teraz ma też 20 mln zł więcej na ofensywę. Tyle w spółkę włożył właśnie fundusz WSI Capital, który wierzy w dynamiczny rozwój e-commerce w Polsce. Obecnie WSI, mając ponad 50 proc. udziałów w Bdsklep.pl, zamierza finansować m.in. akcję marketingową sklepu oraz zapełnienie jego magazynów. Potencjał jest — tylko w tym roku obroty e-sklepu rosną o około 70 proc. Jeśli uda się utrzymać tempo, dobiją do rejonów 60 mln zł. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że Bdsklep przyjął wyraźnie inną strategię sprzedaży niż Frisco, Tesco czy Alma24.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

„PB" NA 12 MIESIĘCY
30% rabatu

na zakup rocznej subskrypcji

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.