Współczesne metody brandingu

20-08-2017, 22:00

O tym, czym jest współczesny branding i przed jakimi staje wyzwaniami, 22 sierpnia we wrocławskim Idea Hubie opowie Jarosław Korkuś, który specjalizuje się w zwiększaniu sprzedaży, poprawianiu wizerunku oraz wprowadzaniu nowoczesnych narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych.

Uczestnicy warsztatów „Współczesne metody brandingu” poznają dekalog budowania świadomości marki, a także dowiedzą się, na czym polegają mikro- i małe sygnały, które marka wysyła potencjalnym odbiorcom. Ponadto nauczą się, w jaki sposób należy definiować cele, tworzyć strategię działań i jak realizować ją za pomocą odpowiednich wizualizacji.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Spotkanie odbędzie się przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach można znaleźć pod adresem: nowoczesnybranding. evenea.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Współczesne metody brandingu