Współpraca biznesu i kultury nagrodzona

SG
opublikowano: 26-11-2007, 11:16

Po raz trzeci fundacja Commitment to Europe rozdała nagrody ARTS & BUSINESS AWARDS. Honorują one najciekawsze i  najbardziej efektywne przykłady współpracy biznesu oraz kultury i sztuki.

W tym roku, do konkursu zgłoszono ponad 80 projektów. Laureatami ARTS & BUSINESS AWARDS 2007 zostali:
- w kategorii Partnerstwo Arts & Business: Bank Zachodni WBK i Narodowa Galeria Sztuki Zachęta za współpracę przy licznych projektach artystycznych i kulturalnych (pozostali nominowani: AMS S.A. i Krakowskie Biuro Festiwalowe, Bank BPH i Muzeum Narodowe w Krakowie, Grupa LOTOS S.A. i Państwowa Opera Bałtycka, Południowy Koncern Energetyczny S.A. i Teatr Śląski w Katowicach)
- w kategorii Wydarzenie Roku Arts & Business: Polska Telefonia Cyfrowa i Muzeum Powstania Warszawskiego za wsparcie wydania płyty jazzowej Agi Zaryan "Umiera piękno"  z okazji 63. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego oraz koncertu w Parku Wolności koło Muzeum Powstania Warszawskiego (pozostali nominowani: Otwarcie Pałacu Biskupa Erazma Ciołka, Bank BPH i PZU Życie SA; Coke Live Music Festival, Coca Cola; Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych CAMERIMAGE, Fundacja Tumult; Szósty Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi, Kompania Piwowarska, marka Pilsner Urquell
- w kategorii Sponsor Arts & Business Przedsiębiorstwo Duże: AMS za wsparcie dla instytucji kultury, promocję wydarzeń kulturalnych  oraz działania edukacyjne w ramach konkursów Galerii Plakatu AMS (pozostali nominowani: Cemex Polska; Elektrociepłownie Wybrzeże; PZU).
- w kategorii Sponsor Arts & Business Przedsiębiorstwo Małe i Średnie: Efect Doradztwo Finansowe za umożliwienie prezentacji polskiej publiczności twórczości najwybitniejszych współczesnych artystów na świecie (pozostali nominowani: Independent Telecommunications Consulting; Odlewnia "Tarnów"; Trias)
- w kategorii Projekt Cultural Corporate Responsibility: Samsung Electronics Polska za stworzenie formuły konkursu Samsung Art Master oraz głębokie zaangażowanie w tę inicjatywę (pozostali nominowani: Współpraca z Krakowskimi Szkołami Artystycznymi, Antalis Poland; "Duety", Bank Société Générale Oddział w Polsce; Dyptyk konkursowy "Artystyczna podróż Hestii" i "Artystyczny Indeks Hestii", Ergo Hestia; Ochrona Zabytków Narodowych, PZU) w kategorii Mistrzowskie Zarządzanie Kulturą: Teatr Śląski im. St. Wyspiańskiego w Katowicach za doskonałą znajomość mechanizmów rządzących powiązaniami między światami kultury i biznesu oraz za profesjonalizm w działaniu (pozostali nominowani: Krakowskie Biuro Festiwalowe; Łodź Art Center; Muzeum Narodowe w Krakowie; Opera Nova w Bydgoszczy) w kategorii Nagroda Fundacji COMMITMENT TO EUROPE arts & business: Muzeum Narodowe w Krakowie za kreatywność i konsekwencję w poszukiwaniu alternatywnych źródeł finansowania działalności, otwartość na współpracę oraz  godną naśladowania postawę partnerską w relacjach z sektorem prywatnym.
SG

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SG

Polecane