Rekomendacja brzmi jednak "kupuj".
Cena docelowa została obniżona ze względu na cięcia prognoz zysków spółki oraz korekty założeń dotyczących nakładów inwestycyjnych w nadchodzących latach.
Prognozy zysku netto dla firmy spadły o 15 -48 proc. na lata 2016-2018, a szacunki są o 27-53 proc. niższe od konsensu prognoz, opublikowanego przez agencję Bloombeeg.
Haitong spodziewa się, że zysk netto przewoźnika wyraźnie wzrośnie dopiero w 2017 r., a w tym roku inwestorów czeka stabilizacja na poziomie zbliżonym do zanotowanego w 2015 r. (po korekcie o zdarzenia jednorazowe).
Haitong Bank prognozuje słabe wyniki finansowe firmy za pierwszy kwartał 2016 r., z wyraźnie ujemnym zyskiem netto. Ponadto, o ile analitycy Haitong przewidują wznowienie wypłat dywidendy przez spółkę w latach 2017-2018, ich obniżone szacunki dywidendy na akcję wskazują na rentowność na poziomie odpowiednio 1,9 proc./3,5 proc.
