Wydatki reklamowe wzrosły o 7,66 proc.

Marcin Gesing
16-07-2004, 00:00

W pierwszym półroczu 2004 r. wydatki reklamowe w telewizji, radiu i prasie sięgnęły ponad 5,61 mld zł i były o 7,66 proc. wyższe niż przed rokiem. Telewizja jako jedyne medium zanotowała niewielki spadek przychodów (-0,06 proc.). Według danych Expert Monitora, wśród stacji telewizyjnych najwięcej zyskały TVP1 (+114,03 mln zł), TVP2 (+68,57 mln zł) i TELE5 (+34,37 mln), straciły natomiast największe stacje komercyjne: TVN (-133,1 mln zł) i Polsat (-188,27 mln zł).

Największy, bo aż 25,75-proc. wzrost wpływów reklamowych, zanotowały gazety. Jednak, jak uzasadnia Expert Monitor, taka dynamika jest rezultatem rozwoju monitoringu gazet.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Gesing

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wydatki reklamowe wzrosły o 7,66 proc.