Firma, która ze względu na politykę celną prezydenta Trumpa zapowiedziała przeniesienie produkcji poza Stany Zjednoczone odnotowała 2,4 proc. wzrost dostaw na zagraniczne rynki do łącznie 29 546 motocykli w kwartale zakończonym 1 lipca 2018 r.

Jednak w ujęciu globalnym dostawy obniżyły się o 11,3 proc. w ujęciu rocznym i wyniosły 72 593 maszyny. Producent podtrzymał swoją prognozę całoroczną w przedziale 231 do 236 tys. motocykli.
Zysk netto spadł do 248,3 mln USD co daje 1,45 USD na akcję z 258,9 mln USD i 1,48 USD na akcję. Z kolei sprzedaż motocykli i powiązanych produktów przyniosła przychód rzędu 1,53 mld USD.
Tymczasem średnia prognoz analityków zakładała EPS na poziomie 1,34 USD i przychody rzędu 1,41 mld USD.