Wzrosła dynamika sprzedaży koncernu Unilever

opublikowano: 18-10-2018, 09:02

W III kwartale 2018 r. doszło do zdynamizowania wzrostu sprzedaży Unilevera, co powinno uspokoić inwestorów zaniepokojonych strategią i rezultatami firmy po tym, jak plan uproszczenia struktury prawnej okazał się niewypałem.

Wzrost sprzedaży bazowej wyniósł 4,5 proc. i nieznacznie przekroczył medianę prognoz analityków kształtująca się na poziomie 4,3 proc. Gigant sektora spożywczego i konsumenckich produktów szybkozbywalnych zawdzięcza to w dużej mierze wzrostowi cen części produktów.

Nie uwzględniając wyników z Argentyny, która była dotknięta hiperinflacją, wzrost wyniósł 3,8 proc.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Wzrosła dynamika sprzedaży koncernu Unilever