Czytasz dzięki

Xbox rośnie w czasie pandemii

ŁO
opublikowano: 04-05-2020, 15:55

Usługa Xbox Game Pass przyciągnęła do tej pory ponad 10 mln użytkowników w 41 krajach. Platforma gier wideo korzysta z izolacji społecznej.

Restauracje, kawiarnie, boiska i siłownie pozamykane, a zasady izolacji społecznej zmuszają nas do przesiadywania w domach. Co można w tym czasie robić? Na przykład korzystać z domowej rozrywki. To czas wzrostów dla serwisów streamingowych, ale także dla branży gier wideo.

Zobacz więcej

Kontroler Xbox

Pressefoto Baumann Archiwum / Imago Sport / FORUM

- Od marca tego roku użytkownicy Xbox Game Pass dodali znajomych do swoich profili w usłudze Xbox Live ponad 23 miliony razy, co stanowi wzrost o 70 proc. - czytamy w komunikacie.

Xbox Game Pass w ramach jednego abonamentu daje dostęp do ponad 100 gier na konsole Xbox One oraz tytułów dostępnych na komputerach z systemem Windows 10. Konsole Xbox produkuje koncern Microsoft.

- W ludzkiej naturze istnieje naturalna potrzeba zabawy i kontaktów towarzyskich, a gry nigdy nie odgrywały tak znaczącej roli w zbliżaniu ludzi jak obecnie. Słyszymy historie osób, którym gry pomagają odpocząć po długim dniu pracy. Widzimy, że ludzie w każdym wieku odkrywają, że gry to świetny sposób na kontakt ze znajomymi na odległość. Wielu rodziców odkryło też, że gry są sposobem, w jaki ich dzieci mogą towarzysko spędzać czas w domu i zaczęły grać razem jako rodziny - komentuje Ben Decker, dyrektor odpowiedzialny za marketing usług w Xbox.

Microsoft podaje ponadto, że abonenci Xbox Game Pass spędzają o 130 proc. więcej czasu na sieciowych rozgrywkach wieloosobowych. 

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane