Xbox rośnie w czasie pandemii

ŁO
opublikowano: 04-05-2020, 15:55

Usługa Xbox Game Pass przyciągnęła do tej pory ponad 10 mln użytkowników w 41 krajach. Platforma gier wideo korzysta z izolacji społecznej.

Restauracje, kawiarnie, boiska i siłownie pozamykane, a zasady izolacji społecznej zmuszają nas do przesiadywania w domach. Co można w tym czasie robić? Na przykład korzystać z domowej rozrywki. To czas wzrostów dla serwisów streamingowych, ale także dla branży gier wideo.

Kontroler Xbox
Kontroler Xbox
Pressefoto Baumann Archiwum / Imago Sport / FORUM

- Od marca tego roku użytkownicy Xbox Game Pass dodali znajomych do swoich profili w usłudze Xbox Live ponad 23 miliony razy, co stanowi wzrost o 70 proc. - czytamy w komunikacie.

Xbox Game Pass w ramach jednego abonamentu daje dostęp do ponad 100 gier na konsole Xbox One oraz tytułów dostępnych na komputerach z systemem Windows 10. Konsole Xbox produkuje koncern Microsoft.

- W ludzkiej naturze istnieje naturalna potrzeba zabawy i kontaktów towarzyskich, a gry nigdy nie odgrywały tak znaczącej roli w zbliżaniu ludzi jak obecnie. Słyszymy historie osób, którym gry pomagają odpocząć po długim dniu pracy. Widzimy, że ludzie w każdym wieku odkrywają, że gry to świetny sposób na kontakt ze znajomymi na odległość. Wielu rodziców odkryło też, że gry są sposobem, w jaki ich dzieci mogą towarzysko spędzać czas w domu i zaczęły grać razem jako rodziny - komentuje Ben Decker, dyrektor odpowiedzialny za marketing usług w Xbox.

Microsoft podaje ponadto, że abonenci Xbox Game Pass spędzają o 130 proc. więcej czasu na sieciowych rozgrywkach wieloosobowych. 

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane