Xerox ma strategię dla małych firm

Marcin Złoch
opublikowano: 18-10-2006, 00:00

Firma Xerox Polska przedstawiła nową strategię rynkową skierowaną do sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

W celu lepszego dotarcia do klientów w czerwcu 2006 r. firma Xerox rozpoczęła rozbudowę sieci partnerskiej — zmieniła sposób sprzedaży. Dotychczasowy model sprzedaży bezpośredniej, wspierany przez limitowaną liczbę partnerów „na wyłączność”, został przekształcony i jest rozbudowywany. Firma pozyskuje na terenie całego kraju nowych partnerów, którzy zajęliby się sprzedażą urządzeń Xeroksa, jako kolejnego dostawcy sprzętu w ofercie. W tym celu stworzony został program partnerski Xtra.

— Do współpracy zaproszono najprężniej rozwijające się firmy z branży IT. W sierpniu i wrześniu 2006 r. przeprowadzone zostały szkolenia akredytacyjne, w wyniku których kanał sprzedaży Xerox Polska poszerzył się o przeszło 40 nowych certyfikowanych partnerów handlowych. Pozostałe firmy, które zgłosiły chęć współpracy z Xeroksem, są w trakcie szkoleń — informuje Marzena Tarkowska, dyrektor generalna Xerox Polska.

Realizując nową strategię dla małych i średnich przedsiębiorstw w trzecim kwartale 2006 r., firma Xerox Polska wprowadziła do sprzedaży przeznaczone dla tego sektora urządzenia: laserową drukarkę kolorową Phaser 7760, urządzenie WorkCentre 7132 — monochromatyczny system wielofunkcyjny A3 z funkcją druku w kolorze oraz monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne WorkCentre 3119. Nowe w ofercie dla MSP są też: kolorowa drukarka laserowa Phaser 6110, monochromatyczna drukarka laserowa Phaser 3428 oraz nabiurkowe urządzenie wielofunkcyjne WorkCentre 4150. Kolejnym urządzeniem, które Xerox wprowadzi w listopadzie 2006 r., będzie nabiurkowe urządzenie wielofunkcyjne do kolorowego druku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Złoch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu