Xevin Lab wesprze kolejne start-upy

opublikowano: 26-08-2014, 00:00

BoxOfAds.com i SocialLead będą rozwijać się przy wsparciu inwestora. Projektami zainteresował się inkubator Xevin Lab.

Inkubator Xevin Lab, należący do funduszu Xevin Investments, powiększył portfel swoich inwestycji o kolejne dwie. Tym razem wybór padł na spółki z sektora reklamowego i mediów społecznościowych. Wybrano projekt BoxOfAds. com — biznesowy koncept bazuje na opracowanej już technologii monitorowania portali internetowych, służy umożliwiającej pozyskiwanie informacji o aktywności reklamodawców w internecie. Po zakończeniu prac nad narzędziem w sieci skanowane mają być m.in. format, rozmiar, czas i miejsce wyświetlania poszczególnych bannerów, nazwa sieci reklamowej. Dane mogą być przekazywane agencjom reklamowym i właścicielom firm. W przyszłości zakres działań spółki ma być zwiększany. Analizowane mogą być również dane dotyczące reklamy w serwisach społecznościowych; firma zamierza skoncentrować się też na reklamie mobilnej i aktywności reklamowej w obszarze aplikacji mobilnych.

— Nawiązanie współpracy z Xevin Lab daje nam dużo większe możliwości rozwoju i uzupełnienia naszej oferty. Ze wsparciem inkubatora jesteśmy w stanie stworzyć kompletny produkt — zaznacza Łukasz Jasiak, współtwórca BoxOfAds.

Pod skrzydła inkubatora trafiła również platforma internetowa SocialLead, mająca zwiększać efektywność komunikacji w mediach społecznościowych. Koncept zakłada automatyzację procesów komunikacji firm z klientami, obecnymi w social mediach, i uproszczenie formuł „podsuwania” im treści promocyjnych, dotyczących produktów i usług.

— Rynek zaczyna rewidować nakłady ponoszone na komunikację w social media i szuka możliwości do „zmonetyzowania” olbrzymiego potencjału tego kanału. SocialLead rozwiązuje ten problem, pozwalając zmierzyć ROI (zwrot z inwestycji) prowadzonych działań oraz dostarczając narzędzi, pozwalających na komunikację w myśl strategii „Marketing in the moment”, czyli szybkiej reakcji na komunikaty uczestników dyskusji w mediach społecznościowych — wyjaśnia Radosław Czyrko, prezes Xevin Lab.

Inwestycji dokonano w ramach Działania 3.1 „Inicjowanie działalności innowacyjnej” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane